Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Новини

Статті


Арґумент-Кіно

18.10.2006 16:29

Майк Фіґґіс: «Я – музикант, якого всі приймають за кінорежисера»

Майк ФіґґісБританський режисер Майк Фіґґіс навчався музиці й кінематографістом бути не збирався. Він і тепер себе вважає більше музикантом, ніж кінорежисером. Найважливіша складова його картин – звук. Він каже: «В кіно я потрапив тому, що в ньому мені дуже подобався звук. Не просто музика, не просто текст, не просто шуми, але й те, як вони поєднуються».

Втім, Мак Фіґґіс вміє створити напружений сюжет. Уміє передати конфлікт на екрані – аж до найменших подробиць. І він чудово працює з акторами. Скажімо, у його ранній картині „Внутрішнє розслідування” одну зі своїх найкращих ролей зіграв Річард Ґір.

Загалом, у творчому доробку Майка Фіґґіса близько двох десятків повнометражних та короткометражних картин. Найвідоміша серед них – «Покидаючи Лас-Веґас». Це історія голлівудського сценариста, який приїжджає в Лас-Веґас, щоб померти від алкоголю. Майк Фіґґіс старанно попрацював над звуковою доріжкою картини. Він багато експериментував. Скажімо, у фільмі є епізод, у якому повністю відсутній звук.

„Покидаючи Лас-Веґас” – незвична стрічка. І своєю тематикою, і відсутністю щасливого фіналу, і виражальними художніми засобами. А Ніколас Кейдж за свою роль отримав „Оскара”, поповнивши славетну ґалерею голлівудських алкоголіків ще одним яскравим персонажем.

Проте успіх не перетворив режисера Майка Фіґґіса на ще одного голлівудського ремісника. Після оскароносної стрічки він фільмує низку експериментальних картин, які виходять в обмежений прокат і не мають успіху в широкої публіки. Яскравим прикладом такого кіна, власне, і є „Таймкод”.

Це перша в історії кінематографа картина, яку зафільмовано в реальному часі чотирма камерами. 96 хвилин за 96 хвилин. Кожен з екранів – частина однієї й тієї ж історії. І знову Майк Фіґґіс великої уваги надає звукові. «Таймкод» схожий на симфонію, якою керує вправний дириґент.




RSS

Арґумент-Кіно

Дзеркало кіномистецьких шедеврів на каналі «1+1» в авторській програмі Володимира Войтенка АРҐУМЕНТ-КІНО.

Архів


Новости кино ukrfilm.com