Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Новини

Статті


Арґумент-Кіно

12.12.2006 14:06

„Дні жнив”, Терренс Малік

Дні жнив17 грудня о 00:10 у програмі друга картина видатного американського кінорежисера Терренса Маліка „Дні жнив”/Days of Heaven (1978).

Події цього фільму Терренса Маліка точаться на початку ХХ століття, після індустріальної революції. Це час на зламі: 1916 рік – напередодні вступу Сполучених Штатів у світову війну. „Дні жнив” є хронікою пригод молодого робітника, роль якого виконує Річард Ґір, його молодшої сестри й вірного друга. Вони вирушають на пошуки кращої долі й роботи у промислово розвинуті міста, що розташовані в самому серці країни.

Разом із тим, це майже біблійна історія, зафільмована без сантиментів і в найвищому мистецькому вимірі. Особливою є увага режисера до атмосфери фільму, до стану природи й предметного світу, а також до їхнього майже невловного, але очевидного зв’язку із внутрішніми людськими драмами, що розгортаються у цьому видатному екранному творі.

Практично всі художні складові другого фільму Терренса Маліка „Дні жнив” (інший переклад назви – „Райські дні”) абсолютно видатні. Річ, звісно, не в нагородах як таких, але, окрім на найвищих режисерських тріумфах, треба зауважити, що оператор цього фільму Нестор Альмендрос отримав „Оскара” за свої надзвичайні візуальні досягнення, за свою гіперреалістичну операторську техніку... Поза нагородами також потрібно назвати ім’я композитора – це Енніо Морріконе. Його музика, сказати б, цілком природно вплітається у звукову партитуру стрічки – діалоги скупі, мінімально службові, шепіт пшениці на вітрі, ревіння машин і жахливий скрегіт хмар сарани...

Сценарій фільму „Дні жнив” – у процесі, власне, фільмування –
неодноразово змінювався. Сам Терренс Малік виступав сценаристом і повсякчас переписував себе самого, аби досягти найвищої драматургійної перфектности. Також він змушував акторів багато імпровізувати, намагаючись добитися від них „моменту істини”. І далеко не все було зрозуміло в процесі творення, пошук точився болісний, але результат перевершив очікування. Це стосується і акторської складової... Хтось із тогочасних американських кінокритиків зауважив, що актори у „Днях жнив” змагалися з полями пшениці й останні перемогли. Та це не зовсім правильно. Саме з цього фільму Терренса Маліка розпочалася світова слава Річарда Ґіра.

Нагороди: приз нью-йоркських критиків та приз за найкращу режисуру на Каннському фестивалі 1979 року.




RSS

Арґумент-Кіно

Дзеркало кіномистецьких шедеврів на каналі «1+1» в авторській програмі Володимира Войтенка АРҐУМЕНТ-КІНО.

Архів


Новости кино ukrfilm.com