Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Новини

Статті


Арґумент-Кіно

06.03.2007 12:11

„Вулиці у вогні”, Волтер Гілл

Вулиці у вогні11 березня о 00:15 у програмі демонструватиметься романтична музична картина знаного американського кінорежисера Волтера Гілла із загрозливою назвою «Вулиці у вогні»/Streets on Fire (1984).

Цей фільм ще називають рок-н-рольним бойовиком чи рок-н-рольною казкою, або ж міським вестерном. І всі ці умовні визначення мають під собою ґрунт. Картина славна і культова, свого часу достатньо новаторська... Про що йдеться? Рок-н-рольну співачку викрадає банда мотоциклістів. Її колишній хлопець повертається до міста і береться врятувати кохану від наруги. А дія точиться у досить дивному кінематографічному світі, що той перебуває ніби в міжчассі...

Постановник фільму „Вулиці у вогні” Волтер Гілл є важливою фігурою на кінематографічній шаховій дошці 1970-90-х років. У його творчості традиції американської кінокласики, завдяки співвіднесенню їх із тенденціями подальшої урбанізації і технізації кінематографа, отримали нове життя і розвиток. Волтер Гілл вважається послідовником автора „Дикої банди” Сема Пекінпа. Він зафільмував два вестерни, в яких, як і Пекінпа, не романтизує, але й не розвінчує героїв американської історії. Вестерн цікавить його як динамічна та активна форма сюжетної побудови, що їй притаманний показ взаємовідносин людини і природи, колективної та індивідуальної свідомости... Та переважно Волтер Гілл використовує, як він сам каже, „урбаністичний” варіант вестерна. Це коли події перенесено з безкраїх степів американської минувшини до сучасного міського середовища. Це коли ми чуємо не ковбойські пісні, а рок-балади...

Свого часу в АРҐУМЕНТІ-КІНО вже демонструвалася музична стрічка Волтера Гілла – „Перехрестя”/Crossroads. Взагалі ж, цей режисер гарно відомий широкій публіці такими комедійними „урбаністичними” вестернами як „Червона спека”, „48 годин”, і „Ще одні 48 годин”. Останніми прославився актор Едді Мерфі. А чим і як прославився Волтер Гілл – в одному із двох сюжетів програми...

Зрозуміло, що у випадку із музичним фільмом, однією з ключових фігур у творчій групі є композитор. Музику до „Вулиць у вогні” (як і до низки інших картин Волтера Гілла) написав Рай Кудер. Той самий Кудер, якого журнал Rolling Stone свого часу назвав найпрекраснішим і найвиразнішим з усіх живих виконавців на слайд-гітарі... А ось що сказав Волтер Гілл про Кудера: „Він не просто композитор у кіні, гітарист, рок-співак, фолк-співак, блюзовий колекціонер та експериментатор з музичними формами екзотичних і маловідомих культур. Окрім цього, він великий і дивовижно американський артист. Що ж до його кіномузики, то Кудер працює в нетрадиційній манері. Він не стільки нагнітає кульмінаційний момент, скільки додає до нього атмосфери, ніби огортаючи історію музикою. Він радше б’ється за настрій, ніж за подію”... Принагідно для програми підготовлено сюжет, що його ми назвали – „рок-музика і кіно”.

Отже, запрошуємо подивитися „урбаністичний” варіант вестерна, коли замість прерій – асфальт, замість коней – мотоцикли..




RSS

Арґумент-Кіно

Дзеркало кіномистецьких шедеврів на каналі «1+1» в авторській програмі Володимира Войтенка АРҐУМЕНТ-КІНО.

Архів


Новости кино ukrfilm.com