Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Новини

Арґумент-Кіно


Статті

28.01.2004 13:44

ПРИВАТне кіно

Віктор Міхайлов, proua.com

Кінематограф незрідка звертається до життя в пошуках нових сюжетів. Але буває і так, що життя саме пропонує йому свої послуги...

В новому українському телесеріалі член спостережної ради “ПриватБанку” Ігор Коломойський гратиме самого себе.

Захоплива історія хлопчика з простої родини, що він став впливовим банкіром, яку планується представити українським телеглядачам восени 2004 року, напевно посяде високу сходинку в рейтинґу вітчизняних телесеріалів. Тут буде все: підступні інтриґи конкурентів, дружба й зрада, захопливі автогонки, кримінальні й кланові з’ясування стосунків і, звичайно, кохання.

Успіх “мильної опери” визначений фінансуванням “ПриватБанку”. Для порівняння, за інформацією “Коммерсантъ Деньги”, бюджет однієї серії серіалу “Бриґада”, що він сподобався глядачам, становив від 200 до 500 тисяч долярів, а дніпропетровські банкіри готові викласти більше. Розрахунок тут простий: сьогодні вартість реклами лише в одній серії популярної стрічки (10-15 хвилин) сягає 400 тисяч долярів. Якщо помножити на кількість повторень – економічна вигода зрозуміла. До того ж, участь у проектові – ефективна реклама й для самого банку.

За розрахунками фахівців, сьогодні вітчизняний ринок готовий освоїти не менш як 2500 серій на рік. Пропозицій значно менше. Причому наші серіали, як правило, виявляються більш рейтинґовими, ніж, скажімо, бразильські, арґентинські та інші закордонні. Тому рекламодавці віддають перевагу розміщувати рекламу саме під час перегляду “домашніх” кінострічок, а телеканали охочіше надають таким фільмам “прайм-тайм” – найкращий час показу, що збирає максимальну глядацьку авдиторію.

Вже сьогодні провадяться перемовини про залучення до фільмування вітчизняних і закордонних “зірок”. На думку режисера, переконливости ролі банкіра надасть те, що її запропоновано зіграти члену спостережної ради “ПриватБанку” Ігорові Коломойському, котрий має непересічний артистичний талант. Окрім того, у фільмові буде чимало захопливих трюків із реальними вибухами, зіткненнями авт, підводними зйомками. Для їхнього виконання запрошені досвідчені каскадери. Заплановане й створення модульного павільйону, здатного в перспективі забезпечити роботу над декількома фільмами водночас.

Сценарій пише група, очолювана автором, чиє ім’я добре відоме глядачам за українськими та російськими серіалами, що вони мали широкий успіх. Як свідчать обізнані люди, до сюжету покладена біографія самого Ігора Коломойського.

Відомо, що цей проект конфіденційно обговорювався паном Коломойським із популярним російським актором і продюсером Лєонідом Ярмольником. Щоправда, сама участь пана Ярмольника в проекті наразі не підтверджена.

Як уже раніше повідомили мас-медія, нещодавно була серйозно відкориґована стратегія “ПриватБанку”. При цьому певний наголос зроблений на користь розважального бізнесу, організації масових шоу. В зв’язку з цим вихід банкірів на теле- й кінобізнес не обмежиться участю в створенні телесеріалів. Недавно пан Коломойський відвідав Голлівуд, де провадив перемовини про придбання прав на показ найкращих американських картин в Україні, оминаючи посередницькі структури. В неофіційній розмові банкір заявив, що “вже незабаром” вітчизняний глядач зможе отримувати якісний американський продукт з перших рук.

Презентаційні покази іноземних фільмів планується проводити в мережі кінотеатрів “Кіносистема”, що вона належить “ПриватБанку” й охоплює обласні центри та великі міста України.

proua.com

25.01.2004



Статті

Архів


Новости кино ukrfilm.com