Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Новини

Арґумент-Кіно


Статті

18.10.2004 19:06

"Небесний капітан і світ майбутнього"

Олег Рой

"Небесний капітан і світ майбутнього"/Sky Captain and the World of Tomorrow (107’, США-Велика Британія-Італія, 2004), сценарист і режисер: Керрі Конрен, оператор: Ерік Едкінс, актори: Джуд Лоу, Ґвінет Пелтроу, Анджеліна Джолі, Джованні Рібізі, Лінґ Бай, Майкл Ґембон, Лоуренс Олів’є. Український дистриб’ютор фільму: “Сінерґія”.

Вельми ориґінальна інтрига криється не стільки в сюжеті стрічки, скільки навіть у факті її появи на екранах. Комп’ютерному маляреві Керрі Конрену якимсь чином вдалося переконати голлівудських босів, що сучасний глядач скучив за стилістикою 1930-х і давно мріє про конґломерат "Касабланки" й "Індіани Джонса". Авантюра ще та, враховуючи факт, що пересічний глядач в основній своїй масі про існування "Касабланки" й не підозрює. Однак, ось він фільм, радикальний сплав візуального перфекціонізму та суцільного трешу замість сюжету.

Дія відбувається 1938 року. Ґвінет Пелтроу, схожа на Вероніку Лейк, а разом з нею й весь білий світ, страждає від глобальної загрози фашизму чи чогось дуже на нього схожого. Тому після кількох красиво-абстрактних повітряних атак вона вирушає на край Землі шукати викрадених вчених-ядерників. Знаходить же кілька дотепних цитат із сера Артура Конан Дойля та Біблії. Супроводжує героїню такий собі "Небесний капітан", схожий на Еррола Флінна , але насправді Джуд Лоу. Тому поміж дрібних локальних апокаліпсисів буде й історія величного кохання (величного, що воно межує з комічним).

Коли хтось гадав, що після незбагненних французьких "Безсмертних" більшого аванґарду, що його видають за мейнстрим, цього року не буде, то він жорстоко розчарувався. Ошуканство очевидне. Глядача не просто дурять, йому під назвою „блокбастер” підсовують злегка колоровану нісенітницю у дусі чеської „Таємниці острову Бек-Ап”. Що вона, може, й не намальована від руки, але те, що актори на екрані боролися з невидимими привидами, даруйте за каламбур, дуже добре видно. Комп’ютери починають і виграють. Чого варте використання світлого образу Лоуренса Олів‘є з корисливою метою. Недовга та малотріумфальна поява однооко-ексцентричної Анджеліни Джолі сприймається не інакше, як відчайдушна продюсерська спроба врятувати становище. Але не допомагає, бо отримати задоволення від фільму здатен лише кіноестет, що він вже давно мріє зрівняти Голлівуд із Землею. І йому приємно усвідомлювати, що його інтереси відстоює якийсь Керрі Конрен, дебютант-диверсант ізсередини, людина з гарним смаком, але жорстокими намірами.



Статті

Архів


Новости кино ukrfilm.com