Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Новини

Статті


Кіноклуби

21.03.2007 15:04

"Декамерон" П’єра Паоло Пазоліні в Кіноклубі соціального та класичного кіна

ДекамеронУ лютому поновив свою роботу київський Кіноклуб класичного та соціального кіна.
21 березня, о 19-00, демонструватиметься фільм "Декамерон"/Il Decameron (1971, Італія – Франція – ФРН) режисера П’єр Паоло Пазоліні.

Видатний італійський режисер П’єр Паоло Пазоліні (1922 – 1975) народився 5 березня 1922 року в Болоньї. Після закінчення Болонського університету викладав літературу і мову у Фріулі, а 1942 року видав першу збірку віршів, згодом пише і видає поезію, романи, теоретичні праці, виступає як кіносценарист. Як режисер дебютував 1961 року фільмом "Аккатоне" – екранізацією власного роману про життя римських нетрів. Наступного року – 1962-го – знімає "Мамму Рому". Перші роботи режисера – це творче переосмислення неореалізму. Пазоліні досліджує життя і психологію італійських марґіналів, людей дна, вперше вивівши на екран їхню своєрідну мову і культуру. В подальших кінороботах за драматургійну основу використовував переважно класичні твори – "Євангеліє від Матвія" (1964), "Цар Едіп" (1967), "Декамерон" (1970), "Кентерберійські оповідання" (1972), "Медея" (1969), "Сало, чи 120 днів Содому" (1975). Власне, нині всі роботи режисера – безперечна класика кіна. Додамо до вже названих також "Птахи великі і малі" (1965), "Теорема" (1968), "Свинарник" (1969), "Квітка тисячі й однієї ночі" (1974)... Митець крайніх лівих поглядів, Пазоліні протистояв комерціалізації кіна і став чимось на зразок духовного учителя для цілого кінопокоління. Він намагався "реабілітувати фізичну реальність людської плоти на екрані в її художньому і філософському аспектах, вважаючи неприпустимим віддавати цю сферу на відкуп комерційному кіну" (Валерій Босенко). 1975 року був убитий – за не прояснених досі обставин – неподалік Рима. П’єр Паоло Пазоліні: "...Якщо я знімаю фільми, я хочу їх створювати достоту так само, як пишу вірші, романи, – я неодмінно повинен бути їх автором. Я не можу бути ні співавтором, ні режисером у професійному розумінні слова – постановником. Я постійно маю відчувати себе автором твору..."

Нагадуємо, що Кіноклуб класичного та соціального кіна проводить свої зустрічі щосереди, о 19-00, у приміщенні кінозалу Державної академії керівних кадрів культури та мистецтв (вул. Січневого повстання, 21, корпус 7, 2-й поверх – на території Києво-Печерської Лаври, на вході на територію Лаври треба повідомити, що ви прямуєте до Академії і вас пропустять безкоштовно). Фільми демонструються у DVD форматі. Після кожного показу – дискусія. Вхід вільний.

З програмою показів також можна ознайомитися на сайті www.contr.info.
Покази Кіноклубу класичного та соціального кіна відбуваються завдяки підтримці Київської міської відеотеки та Державної академії керівних кадрів культури та мистецтв. З осени 2005 року в Кіноклубу вперше з’явилося постійне приміщення для показів та дискусій – Державна академія керівних кадрів культури та мистецтв.
Всі бажаючі можуть підписатися на інтернет-розсилку кіноклубу – [email protected] – й отримувати оперативну інформацію про покази. Пропозиції щодо програми кіноклубу на наступний місяць чи щодо розповсюдження афіш кіноклубу можна надсилати на адресу [email protected].

kinokolo.ua




RSS

Кіноклуби

Архів


Новости кино ukrfilm.com