Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця

Новини

Арґумент-Кіно


Социальная сеть Ронин

Енциклопедія

Відеоігри / Video Games







Вибір платформи (приладу, що забезпечує гру) стає стратегічним, коли навіть не політичним питанням. Теоретично, грати краще на комп’ютері, та на практиці все залежить від його потужности: машини трирічного віку вже не зможуть прочитати сучасних ігор. Приставки теж постійно ускладнюються: Dreamcast (Sega) дає змогу входити в Інтернет, а Playstation 2 (Sony) читає всі DVD, хоча можливість підключити до неї модем є тільки факультативною. Відеоігри в нас на очах перетворюються на колективне заняття, на захоплюючу виставу (різноманітні “арени”, куди на вік-енд сходяться „бійці” з усіх країн світу); персональні комп’ютери вмикаються в мережу; ігри через Інтернет, Dreamcast (до 6 млн. гравців, як повідомляє реклама); ігри в мережі для передплатників супутникового каналу… Microsoft, досить обережний доти на ринкові ігор, 2001 р. випустив „абсолютну зброю” X-Box: під’єднання до Ethernet (внутрішня мережа певної організації, що забезпечує більшу перепускну здатність Інтернет-каналу), DVD, процесор Intel 600 Mhz, швидка пам’ять, та особливо нова відеокарта, що дозволяє “прогнати” до 300 млн. полігонів за секунду (Dreamcast пропонує 3 млн., а Playstation – 360 тис.). Playstation 2, йдучи слідами попередньої версії, чемпіона 1990-х рр., пропонує за ту ж ціну й можливість читання DVD, але відео залишає бажати кращого – 12 млн. полігонів за секунду. Ось чому вибір платформи займає стратегічну позицію.





Енциклопедія