30.05.2006 17:52
Ольга Невєрко: "На сьогодні в нас є реально лише один позов до студії, який стосується майнових претензій Одеського відділення Спілки кінематографістів…"

Минулого тижня генеральний продюсер ЗАТ "Одеська кіностудія" Ольга Невєрко дала докладне інтерв'ю KINO-КОЛУ про сьогоднішній стан новоствореного ЗАТ і про проекти, які реалізуються на його базі. Найближчими днями ми видрукуємо цю розмову. Поки що ж, для оперативности, пропонуємо лише ту невелику її частину, яка стосується тих нещасливих скандальних тем, що вже давно підживлюють суспільний резонанс.
Олег Мельничук. Акціонування Одеської кіностудії від самого початку супроводжувалося взаємними звинуваченнями між дирекцією і представниками Одеського відділення Спілки кінематографістів, що в тій чи іншій мірі продовжується і тепер…

Чи не могли б ви прокоментувати останні заяви ваших опонентів про зв'язок між акціонуванням Одеської кіностудії і РосУкрЕнерго?
А до чого тут РосУкрЕнерго? У нас один з акціонерів – це Іван Фурсін, як приватна особа. Він справді один з акціонерів Одеської кіностудії. А яке відношення має РосУкрЕнерго, я не знаю. Може, він є одним з акціонерів РосУкрЕнерго – але це вже його особиста справа, він може бути акціонером ще хоч двадцяти підприємств. У нас же РосУкрЕнерго не є акціонером Одеської кіностудії, у нас акціонером є фізична особа.
Враховуючи громадський інтерес до акціонування, чи готова дирекція в майбутньому відкрити інформацію про склад акціонерів ЗАТ "Одеська кіностудія"?
Ми ж про це розповідали. Ми вже неодноразово говорили, що 50 відсотків плюс 1 акція ЗАТ "Одеська кіностудія" належить державі, а решта 50 відсотків мінус 1 акція належить двом приватним інвесторам – Олександру Ткаченку і Івану Фурсіну, і вже давно ця інформація пройшла. Точніше, не приватним інвесторам, я неправильно висловилася – 50 відсотків мінус одна акція належать "Новій кіностудії", а тим, кого цікавило, хто стоїть за "Новою кіностудією", – то я вже сказала: двом приватним інвесторам.
У березні не відбулася раніше обіцяна дирекцією ЗАТ "Одеська кіностудія" прес-конференція в Одесі. Чи планується вона найближчим часом?
Розумієте, я вважаю, що потрібно спочатку щось напрацювати. Якщо ми займатимемося лише прес-конференціями, то коли ж ми працюватимемо? Тобто я думаю, що на цьому етапі ми маємо побудувати технічну базу, а не займатися тільки відписками, прес-конференціями і так далі. До того ж, у нас сьогодні дуже багато поточної роботи, почався сезон, коли йдуть знімальні періоди. Тому я прошу всіх журналістів дати нам можливість працювати, а коли ми будемо готові до прес-конференції, ми зберемо всіх журналістів. Ми в будь-якому разі постійно зі ЗМІ спілкуємося і даємо їм інформацію, так що зараз особливої необхідности в прес-конференції я не бачу, оскільки потік інформації йде. Я хочу, щоб спочатку ми тут все збудували і щоб можна було показати, що таке сучасна студія, а для цього, знову ж таки, потрібен час, щоденна копітка робота.
Олег Мельничук, Одеса
P.S. До останнього вислову генерального продюсера Одеської кіностудії, заради об’єктивности, варто дати невеличку ремарку. Вже через декілька днів після того, як відбулася ця розмова, у п’ятницю, 26 травня, прес-службою ЗАТ "Одеська кіностудія" був організований прес-тур до Одеси невеликої групи журналістів київських видань, а саме: "Дзеркало тижня", "Дело", "Україна молода", "Комментарии". Причому, як стало відомо KINO-КОЛУ, коли напередодні з проханням приєднатися до прибулих журналістів в прес-службу звернулася одеська кореспондентка "Київського телеграфу", то представник прес-служби Ірина Чемерис хоча і в коректній формі, але їй відмовила, зіславшись на те, що не хоче розширювати групу, пообіцявши включити до складу наступної.
Загалом, прес-тури – річ звична, загальноприйнята і, за оцінками фахівців у сфері зв'язків з громадськістю, найефективніша в плані PR-взаємодії. І загострювати на цьому увагу не варто було б. Інша справа, що доводиться знову констатувати, що керівництвом ЗАТ обрана тактика вибіркової роботи з мас-медіями і певного небажання виходити на широку журналістську авдиторію, що включало б повну публічність і відвертість перед усіма.
У той час, як одеська преса сидить на "голодному інформаційному пайку" і дотепер чекає обіцяного відкритого і публічного спілкування з першими особами Одеської кіностудії, дирекція віддає перевагу не робити цього, хай і цілком об'єктивно посилаючись на брак часу. Проте натомість все ж таки знаходить час і ресурси на прес-тури, включаючи супутню оплату київським журналістам залізничних квитків, номерів у готелі "Вікторія" в Аркадії і замовлений обід у фешенебельному ресторані на Французькому бульварі за розмовою з Олександром Ткаченком. Останнє, вочевидь, є ознакою прихильности прес-служби Одеської кіностудії до іронійного принципу "добрий журналіст – це ситий журналіст", так що чекайте скоро репортажів з Одеси в центральній пресі.