Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Кіноклуби

Статті


билеты большой театр

Новини

22.03.2007 13:34

Весняне KINO-KOЛО (33), резюме публікацій

KINO-KOЛОВчора, 21 березня, на 140 сторінках вийшло з друку весняне (33) число часопису KINO-KOЛО, присвячене польському кінематографу. Наголошуємо, що цей випуск KINO-KOЛА (як і низку книжок про кіно) можна придбати, замовивши в нашій портальній інтернет-крамниці. Наразі ж пропонуємо ознайомитися з короткими резюме матеріалів зимового KINO-KOЛА...

КРИТИЧНЕ КОЛО

Уршуля Гожеляк. "Як упізнати новий польський фільм?". Критичний огляд найважливіших польських фільмів 2006-го року.

Олексій Радинський. "Перший польський (пост)вестерн". Матеріал про кінопроект Пьотра Укланського Summer Love.

Андрій Щорс. "Траєкторії Томека Багінського". Стаття про творчість молодого польського аніматора.

"Томек Багінський відповідає на запитання KINO-КОЛА". Інтернет-розмова з автором фільмів "Собор" та "Мистецтво падання".

Назар Ткачук. "Чоловічі справи. Критичний реалізм Славоміра Фабіцького". Рецензія на фільм Славоміра Фабіцького "Віднайдений".

"Славомір Фабіцький: Камера мусить оповідати...". Інтерв’ю з молодим польським режисером.

Давид Черненко. "Вони. Там. Тоді". Рецензія на фільм "Ода до радости" Анни Казеяк-Давид, Яна Комаси та Мацєя Мігаса.

Олег Сидор-Гібелинда. "Святий і парфумерка". Рецензія на фільм Яна Якуба Кольського Jasminum.

Олексій Радинський. "Кольсько-руська війна". Матеріал про підготовку нового кінопроекту Яна Якуба Кольського за мотивами повісті Дороти Масловської "Польсько-руська війна під біло-червоним прапором".


КОЛО РОЗМОВ

"Піти на польський фільм так само природно, як і на американський"
Розмова з Матеушем Вернером. Куратор Днів польського кіна у Києві розповідає про актуальний стан польського кінематографа.

"У найважчому жанрі". Юліуш Махульський відповідає на запитання KINO-КОЛА

"Андрій Халпахчі: Поляки успішно "фільмують сьогодення". Директор київського МКФ "Молодість" розповідає про своє бачення польської кіноситуації.


"Брак єдности". Тадеуш Соболевський відповідає на запитання KINO-КОЛА.
Інтерв’ю з провідним польським кінокритиком, оглядачем Gazeta Wyborcza

"Буття визначає свідомість". Розмова з Єжи Гоффманом про його документальний серіал "Україна".

КОЛО: ЕКРАННИЙ ДОКУМЕНТ

Кінґа Галушка. "Документальна Польща". Есей про минуле, теперішнє й майбутнє польського документального кіна.

Тадеуш Шима. "Від класики до політичного реаліті-шоу. Польське документальне кіно – A.D. 2006". Текст присвячено найцікавішим польським документальним фільмам 2006-го року.

Анна Лазар. "Не тільки про продажну Попелюшку". Рецензія на фільм Марцеля Лозінського "Як це робиться".

"Вибір за тобою". Марцель Лозінський відповідає на запитання KINO-КОЛА. Марцель Лозінський розповідає про знімальний процес фільму "Як це робиться" та його роль у політичному житті сучасної Польщі.

КОЛО КУЛЬТУ

Олег Сидор-Гібелинда. "Приключка на кресах". Есей, присвячений українській рецепції фільму Єжи Гоффмана "Знахар". Автор зосереджується на маргінальних образах українства, присутніх у цьому фільмі.

Станіслав Мензелевський. "Астронавти теж пітніють. Секс як місія". Аналіз фільму Юліуша Махульського "Сексмісія" з позицій сучасної гуманітарної рефлексії над феноменом наукової фантастики. Спираючись, зокрема, на тексти Фредеріка Джеймісона та Вівієн Собчак, автор досліджує колективні фантазми пізньосоціалістичного суспільства, репрезентовані у фільмі "Сексмісія".

Ольга Папаш, Станіслав Мензелевський. "Лабораторія пам’яти". Текст присвячено знятому в Одесі польсько-радянському фільмові "Дежавю" (режисер Юліуш Махульський). Простежено деконструкцію радянських національних стереотипів та ідеологізованих уявлень про історичне минуле, здійснених у цьому фільмі.

Михайло Собуцький. "Епізод "Сари". 10 років потому". Есей київського культуролога являє собою психоаналітичну інтерпретацію фільму Мацєя Слєсіцького "Сара" та причин його шаленої популярности серед певних категорій глядачів. Для пояснення цього феномену дослідник звертається до лаканівського психоаналітичного інструментарію.

КОЛО ІМЕН

Світлана Матвієнко. "Смерть і дівчина: мороторошне в Романа Полянського".
Американська дослідниця українського походження аналізує творчість Романа Полянського крізь психоаналітичний концепт моторошного (Uncheimlich). Аналіз здійснюється на матеріалі фільмів "Ніж у воді", "Огида", "Дитина Роузмері", "Мешканець", "Тесс" та "Смерть і дівчина".

Лукаш Мацєєвський. "Тіло, душа, тіло". В есеї, присвяченому польсько-французькому режисерові Валєр’яну Боровчику, здійснено спробу пояснити його еволюцію: від автора видатних анімаційних фільмів ("Був собі якось", "Дім", "Школа") до постановника фільмів у жанрі soft porno.

Олег Сидор-Гібелинда. "Аморальні amores". Текст київського мистецтвознавця присвячено фільмові Валєр’яна Боровчика "Аморальні історії". Аналіз кожної з чотирьох частин фільму базується на реконструкції культурної доби, за якої відбувається дія новели: сучасність, fin de siecle, бароко, ренесанс.

Лукаш Ясіна. "Валєр’ян Боровчик – усередині чи обабіч національного міту?". Спроба визначити місце Валєр’яна Боровчика в системі національної культури матеріалі його екранізації роману Стефана Жеромського "Історія гріха".

Пьотр Клєтовський. "Найголовніше – любити". Творчість Анджея Жулавського.
У статті краківського кінознавця подано хронологічний огляд усієї творчости Анджея Жулавського – від повнометражного дебюту "Третя частина ночі" до наразі останнього фільму "Вірність". Аналіз фільмів супроводжується залученням біографічного матеріалу.

Анна Косенко. "Хлопець, який не плаче". У тексті, присвяченому фільмам режисера й актора Олафа Любашенка йдеться про специфіку застосування жанру кримінальної комедії до польських реалій.

Володимир Артюх. "Усі ми – Нарциси". Аналіз фільмів Марека Котерського "День божевільного" та "Всі ми – Христи" крізь призму трансформації постсоціалістичного індивіда.

Анна Вилєгала. "Кіно суспільного неспокою". Погляд на фільми Кшиштофа Краузе "Борг" та "Площа Спасителя" як на другу хвилю "кіна морального неспокою".

КОЛО ЖАНРУ

Дмитро Білий. "Польський історичний блокбастер. Нотатки звичайного глядача з історичною освітою". Текст донецького історика та белетриста присвячено феномену польського історичного кіна його рецепції в Україні, зокрема у Донбасі.

Олег Сидор-Гібелинда. "Або "Пан...", або пропав". Есей про фільми "Вогнем і мечем" Єжи Гоффмана та "Пан Тадеуш" Анджея Вайди.

Божена Яніцька. "Місьо" кидає тінь на Варшаву". Спроба пояснення феномену популярности польської комедії часів ПНР.

СЦЕНАРНЕ КОЛО

Андрій Бондар. "Рейс". Випадковий шедевр". Публікація київського поета та есеїста Андрія Бондаря має на меті увести до вітчизняного контексту практично не знаний в Україні фільм Марека Півовського "Рейс". Видруковано есей, присвячений цьому фільмові, та авторський переклад фільмового скрипту.

КОЛО КНИЖОК

Ольга Папаш. "Штучні сльози". Рецензія на книгу словенського дослідника Славоя Жижека "Страх справжніх сліз. Кшиштоф Кєсльовський між Теорією та Пост-теорією".

Роксоляна Свято. "Кєсльовський. Автобіографія". Рецензія на книгу Kieślowski K. Autobiografia. Opracowanie D. Stok. Kraków, Wydawnictwo Znak, 2006.

КОЛО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Володимир Артюх. "(Пост)авангардні стратегії лодзинської "Майстерні кіноформи", 1970-77". Огляд найважливіших праць і теоретичних засад одного з чільних польських кіноекспериментальних угруповань.

КОЛО КОНТЕКСТУ

"Кінематографічна нація. Вадим Скуратівський відповідає на запитання KINO-КОЛА". Київський культуролог розмірковує над роллю кінематографа в польській національній культурі.

Олєґ Ковалов. "Польська школа". Текст кінознавця із Санкт-Перетбурга присвячено феномену "польської школи" та його рецепції у вітчизняному контексті.

КОЛО РОБІТНЯ

"Від Сафо до Cuba Libre". Розмову з режисером Робертом Кромбі про створення фільму "Сафо", а також про подальші плани студії "Ялта-Фільм" веде Наталя Конончук.

ФЕСТИВАЛЬНЕ КОЛО

Програма фестивалю вірменського кіна в Україні (квітень-червень 2007)

УКРАЇНСЬКИЙ КІНОЧАС

Хроніка українських кіноподій січня-березня 2007 року.

kinokolo.ua




RSS

Новини

Архів


Новости кино ukrfilm.com