Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Кіноклуби

Статті


Новини

26.03.2007 17:32

Огляд преси про кіно (19 – 25 березня)

Протягом минулого тижня в українській пресі з’явилася низка публікацій, пов’язаних з кінематографом.

В "Дзеркалі тижня" (№ 11, 24 – 30.03) видруковано інтерв’ю з кінорежисером Олегом Біймою, що в ньому йдеться про скандал навколо "Укртелефільму": "Українські кіностудії знову стогнуть і плачуть. Представники різних кіноструктур, які днями збиралися у Будинку кіно, одностайні в одному: йде неоголошена (а десь і відверто афішована) "війна" проти українського кіно, оскільки комусь хочеться витіснити деякі студії з обжитих територій. За великим рахунком, це війна не лише "проти", а й "за" – за землю... За жадані золоті гектари. Вже майже півроку то жевріє, то палахкотить "пожежа" навколо "Укртелефільму" – нашої найстарішої студії. Це досить непрості маневри, і в деяких ЗМІ їх уже частково висвітлено". Читати далі...

Про фільм "Бабин Яр" можна прочитати в "Дзеркалі тижня" (№ 11, 24 – 30.03): "Без перебільшення сенсаційний проект заявили українські та американські кінопродюсери цього тижня. Ентоні Хопкінс, Меріл Стріп, Джессіка Ланж – ангажовані у фільм "Бабин Яр". Продюсери – Віктор Приходько, Анатолій Фрайдіс, Фелікс Клейман; режисер – Гарольд Бейкер. Тема Бабиного Яру – давня тривога і надія вітчизняних кінематографістів. І не всі спроби художньої кіноадаптації цієї теми увінчалися успіхом. Недавня картина Миколи Засєєва-Руденка "Бабин Яр" із Еліною Бистрицькою у головній ролі – приклад не для наслідування...". Читати далі...

Про фільмування Фьодором Бондарчуком своєї нової стрічки видруковано статтю в газеті "Экономические известия" (№ 47, 20.03): "У Керчі завершився перший етап зйомок фільму Фьодора Бондарчука "Населений острів" за однойменним романом братів Стругацьких. Знявши епізоди на покинутому заводі імені Войкова поблизу Керчі, який постановники перетворили на інопланетне місто мутантів, кінематографісти перебралися до Ялти для зйомок на природі. Зйомки проходять в умовах суворої секретности. Нікого з журналістів, не кажучи вже про звичайних людей, до знімального майданчика не підпускають". Читати далі...

У газеті "Коммерсантъ Украина" (№ 49, 26.03) можна прочитати матеріал Дмитра Десятерика про Пітера Ґріневея та його трилогію "Валізи Тульса Люпера": "Всі 1980-ті й велику частину 90-х кіномани всього світу буквально задивлялися фільмами Ґріневея. Сама згадка його імени стала однією з ознак сінефільської обізнаности. І хоча відтоді пріоритети змінилися й минула пишність поблякла, уявити європейське кіно без Пітера Ґріневея неможливо. Що ж до "Валіз", знятих у 2003-2004 роках, то цей проект – підсумок творчости Ґріневея, майже повний каталог його улюблених прийомів". Читати далі...

Також матеріал про режисера Пітера Ґріневея видрукувано в газеті "Комментарии" (№ 10, 23.03): "Британський режисер Пітер Ґріневей – улюбленець кінофестивалів та й взагалі інтелектуальної публіки 80-х і початку 90-х. Після одноманітних видовищ Голлівуду і апатичности європейського кіна його фільми здавалися радикально свіжими. Художник за освітою, Ґріневей наповнював свої стрічки надзвичайно яскравими, ефектними образами. По суті, кожен його повнометражний фільм – це свого роду каталог цитат і образів з різних культур і епох, жвавий в театральному дусі, а також за допомогою ритмічної, самобутньої музики". Читати далі...

Про вручення нагород Національної кіноакадемії "Ніка" можна прочитати в газеті "Экономические известия" (№ 51, 26.03): "У московському Театрі російської армії пройшла ювілейна, 20-а церемонія вручення премії російської національної Академії кінематографічних мистецтв і наук "Ніка". Як і прогнозували "i" в минулому номері, в номінації "Найкращий фільм країн СНД і Балтії" перемогла картина українського режисера Кіри Муратової, де одну з головних ролей зіграв Богдан Ступка. Вийшло так, що на врученні однієї з головних кінонагород Росії все обійшлося без сюрпризів: головним тріумфатором повинна була стати і стала православна драма "Острів". Читати далі...

Газета "Коммерсантъ Украина" (№ 48, 23.03) повідомляє про вручення "Золотого лева" режисеру Тіму Бартону: "Заслужено вважаючись головним вигадником світового кіна, Тім Бартон придумав стільки незабутніх образів, сміховинних, немислимих і страшних, що їх з лишком вистачило б на дюжину інших режисерів... Тім Бартон – єдиний художник кінця ХХ століття, що створив власну демонологію, копітко населив свій екранний світ найдивовижнішими істотами. І його репутація така міцна, що її не можуть, очевидно, зіпсувати ні безглуздий римейк "Планети мавп" (Planet of the Apes, 2001), ні якесь бухгалтерське уявлення про чудове, що раптом отруїло казковий світ "Великої риби" (The Big Fish, 2003)". Читати далі...

Рецензію на стрічку "300 спартанців" можна прочитати на сторінках газети "Коммерсантъ Украина" (№ 47, 22.03): "Щоб хоч трохи розбавити нескінченну різанину, сценаристи дещо розширили в порівнянні з коміксом роль Леонідової дружини, яка, поки чоловік воює, демонструє перед держрадою мистецтво демагогії, в якому набила руку не гірше свого благовірного: "Я прийшла до вас не як цариця, а як мати, дружина і спартанська жінка, наші матері і дочки, сини і батьки, не заради нас, а заради наших дітей, заради закону і порядку, бла-бла-бла". "Все це дуже зворушливо, – резонно відповідають їй, – але не скасовує того факту, що твій чоловік приніс нам війну". Читати далі...

Ще одну рецензію на фільм "300 спартанців" видруковано в "Газете по-киевски" (за 25.03): "Справді, дивно – "вболівати за наших" у випадку "спартанців" абсолютно безглуздо: навіть ті, хто в школі благополучно прогулював уроки історії, хоч би з трейлера фільму знають, що "не вижив ніхто". Спецефекти? А що нам спецефекти – ми що, "Матрицю" не дивилися: чим ще можна здивувати?! Але, режисер Зек Снайдер, що набив руку на фільмі жахів "Світанок мерців", повернувся до улюбленої теми під умовною назвою "кр-р-ровіща" і зробив, мабуть, першу по-справжньому вдалу екранізацію коміксу з 2005 року, коли вийшло "Місто гріхів" Роберта Родріґеса і Френка Міллера". Читати далі...

Рецензію на анімаційний фільм Люка Бессона "Артур і мініпути" видруковано в газеті "Коммерсантъ Украина" (№ 46, 21.03): "Будучи незайманим в анімаційному відношенні, Люк Бессон посоромився почати свою казку малолітнього Артура безпосередньо з-під землі. Перш ніж мокати глядача головою в чарівний світ комп’ютерної графіки, він змалював передісторію за допомогою звичайного кіна. Обставлено все нарочито допотопно: у Коннектикуті початку 1960-х поскрипує віконницями обшарпаний дерев’яний будинок, де десятирічний герой (Фредді Гаймор) страждає від малолюдности свого дня народження, який змогла пошанувати своєю присутністю тільки бабуся (Міа Ферроу)". Читати далі...

Рецензію на картину "Розмальована вуаль" можна прочитати в газеті "Столичные новости" (№ 10, 20-27.03): "Рік 1925-й. Англійський лікар-імунолог Волтер Фейн (Едвард Нортон) одружується на Кітті (Наомі Воттс). Дівчина з вищого суспільства бачила майбутнього чоловіка всього пару разів і склала про нього не найвищу думку. Та все ж Кітті приймає його пропозиціяю руки і серця: шлюб з цією замкнутою, скупою на емоції людиною уявляється їй кращою перспективою, ніж життя під опікою матері". Читати далі...

Рецензію Сергія Васильєва-молодшого на стрічку "У гонитві за щастям" видруковано в газеті "Столичные новости" (№ 10, 20-27.03): "В український прокат вийшла біографічна драма з життя мультимільйонера Кріса Ґарднера "В гонитві за щастям". Картина є голлівудським дебютом успішного італійського режисера Ґабріеле Муччіно і черговим прикладом феноменальної продюсерської й акторської кмітливости Вілла Сміта, що виступив головним ініціатором створення фільму". Читати далі...

Огляд підготував Дмитро Бондарчук




RSS

Новини

Архів


Новости кино ukrfilm.com