Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Кіноклуби

Статті


Новини

16.07.2007 21:25

Кінематограф на сторожі. Матеріал про 6 МКФ «Трайбека»

У портальному розділі «Статті» пропонуємо аналітичний текст нашого нью-йоркського кореспондента Юрія Шевчука про 6 МКФ «Трайбека». Його погляд з-за океану на деякі звичні в Україні речі може видатися несподіваним і спірним; тим і цікавий… Цей матеріал вперше побачив світ на початку липня на сторінках літнього (34) числа часопису KINO-KOЛО...

Юрій Шевчук пише: «Якщо подивитися на російський фільм-учасник фестивалю «Зображаючи жертву», під загалом невідомою ще українській кінокритиці лінзою постколоніальних теорій, то можна легко відчитати наратив, оповідати який зовсім не входило у плани режисера Кірілла Сєерєбрєннікова. Як часто буває з імперськими текстами, найважливіша ідея читається між рядками, у деталях, a в цьому фільмі – у двох епізодичних героях. Один  – блискучe заграний трагікомічний образ бурдель-мами у японському ресторані суші. Немолода жінка, яка змушена заробляти, граючи бутафорську японку і закликаючи клієнтів поласувати суші, невіддільна від позаекранної персони Лії Ахеджакової – за імперським табелем про ранґи «інородки», яка домоглася настільки повного без лишку саморозчинення у великій російській «культурі», що крім неросійського прізвища, від її первинної культурної тотожнoсти не лишилося і сліду. Другий – це такe милe російському імперському менталітетові «ліцo кавказской национальності», образ «інородцa» неасимільованого, без якого сучасна російська тотожність виглядає наче надщербленою, неповною, позбавленою центру ґравітації». Читати далі...

kinokolo.ua




RSS

Новини

Архів


Новости кино ukrfilm.com