Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Кіноклуби

Статті


Новини

06.03.2011 16:08

«Мірабо», сеанс через 80 років

more.jpg

У Кіноклубі Національного університету «Києво-Могилянська Академія» 9 березня о 18:30 кіноісторик, автор монографічної «Історії українського кінематографа», керівник Українського кіноклубу в Парижі Любомир Госейко представить німий фільм Арнольда Кордюма «Мірабо», що вийшов на екрани 1930 року. Пан Госейко також вестиме обговорення стрічки по закінченні сеансу.

Адреса Кіноклубу: Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 27, к. 13

**
«МІРАБО»
Режисер: Арнольд Кордюм
Сценаристи: А. Агаларов, Арнольд Кордюм, К Матіаш
Оператори: Йозеф Рона, Юрій Тамарський
Художник: Володимир Каплуновський
Актори: Лідія Островська, Сергій Мінін, Л Негрі, Петро Масоха, Володимир Сокирко, Володимир Лісовський, Арнольд Кордюм, Д Любченко, Н Раймерс, М Михайлов, К. Степанов
Кіностудія: Українфільм.
Рік: 1930
Тривалість: 55 хв.

**
«Кінопродукцію 1930 року доповнено й історичними та революційними фільмами. Це “Чорні дні” Павла Долини, розповідь про трагедію, якої зазнало село Сорочинці під час повстання 1905-го ; “Охоронець музею” Бориса Тягна, рефлексія про участь у революції аполітичної інтеліґенції, де востаннє з’являється на екрані Iван Замичковський; це й “Мірабо” Арнольда Кордюма – наймайстернішого серед них. Блокада Одеського порту французьким флотом, який прибув підтримати контрреволюцію в Україні, дає Кордюмові цікавий сюжет міжнародного політичного значення. Братання червоних із моряками крейсера „Мірабо” мало перешкодити знищенню робітників та селян інтервентами, а відтак змусити останніх зняти блокаду. Однак, попри чудову гру Лідії Островської (підпільниці), Сергія Мініна (керівника більшовицької організації), Петра Масохи (французького моряка), а також цілу низку комбінованих зйомок (скажімо, прийом Дауна), за драматичною напругою не вдається приховати фраґментарности монтажу, підпорядкованого куцій провідній сюжетній лінії. Кордюм, котрий учився своєму фахові на виробництві, має прикру схильність до міметизму. В “Мірабо” видається занадто очевидним вплив “Панцерника “Потьомкіна”».

Любомир Госейко, «Історія українського кінематографа»

kinokolo.ua




RSS

Новини

Архів


Новости кино ukrfilm.com