Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Кіноклуби

Статті


Новини

07.11.2015 14:10

Megogo та «Укранімафільм» створюють анімаційний серіал «Як козаки футбол дивилися»

Інтернет-відеосервіс Megogo продюсує анімаційний серіал «Як козаки у футбол дивилися». Про таке виданню РБК-Україна розповів директор з маркетингу компанії Megogo Іван Шестаков.

Відеосервіс домовився із кіностудією «Укранімафільм» про спільне виробництво продовження анімаційного фільму «Як козаки…». Megogo забезпечить фінансову підтримку проекту, а студія Baraban на базі «Укранімафільму» опікуватиметься його безпосереднім виробництвом. Партнером проекту також стала група «1+1 медіа».

За словами Івана Шестакова, перший сезон анімаційного серіалу буде готовий влітку 2016 року напередодні фіналу чемпіонату Євро-2016. Сюжет анімаційного серіалу засновано на темі футболу. У кожній із серій козаки гратимуть у футбол у новій країні.

Анімаційний серіал розраховано на дітей і дорослих, які добре пам’ятають «Козаків» з дитинства.

Суму інвестицій у виробництво Megogo не розкриває. РБК-Україна зазначає, що хвилина української анімації коштує в середньому близько однієї тисячі євро. Своєю чергою, 28 квітня 2015 року на засіданні Секретаріату Правління НСКУ директор-генеральний продюсер «Укранімафільму» Едуард Ахрамович, розповідаючи про плани кіностудії, зазначив, що до чемпіонату Європи з футболу планується підготувати 26 2-хвилинних серій анімаційного проекту.

Фінансування виробництва анімаційної стрічки «Як козаки футбол дивилися» – це початок довготривалої стратегії Megogo із виробництва власного контенту. Нині керівництво відеосервісу веде перемовини із низкою компаній про знімання розважальних, гумористичних і пізнавальних програм для молоді.

Ми проаналізували український ринок і зробили висновок, що існує дефіцит контенту для дітей і молоді, а попит на нього є пояснив Іван Шестаков.

У перспективі власний контент Megogo можна буде продавати телеканалам. Але у першу чергу Megogo зможе запропонувати його власним глядачам на ексклюзивній основі та, що важливо, раніше, аніж це зроблять пірати. Іван Шесткаов розповів, що власним контентом буде легше керувати. «Ми зможемо контролювати його поширення», – відзначив він.

Анімаційний багатосерійний фільм «Як козаки футбол дивилися» було обрано в якості пілотного проекту, оскільки в анімаційних серіалів вигідніші рекламні перспективи.

За спостереженням Megogo, частота перегляду дитячого контенту вища. Тому дохід від анімаційного контенту складає близько 30% усіх рекламних доходів сервісу, адже за один сезон можна продемонстрували більшу кількість рекламних роликів. Глядач зазвичай дивиться рекламу на початку фільму і наприкінці, з цієї точки зору вигідніше показати 10 серій по 15 хвилин, аніж один фільм на дві з половиною години. До того ж анімаційний контент переглядають повторно, на відміну від повного метру.

НСКУ




RSS

Новини

Архів


Новости кино ukrfilm.com