Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Новини

Арґумент-Кіно


Зйомки

23.12.2002 16:01

“Завтра буде завтра”

Наталя Конончук

Триває робота над 14-серійним спільним україно-російським (Новий канал і СТС) телевізійним проектом – серіал має назву “Завтра буде завтра”. Згідно з планами виробників, фільм вийде до ефіру наприкінці квітня 2003 року. Сценарист – Тетяна Гнєдаш, режисер – Альона Дем’яненко, оператор – Сергій Борденюк. Актори: Богдан Ступка, Тетяна Назарова, Богдан Бенюк, Марк Рудінштейн, Ада Роговцева, Алєксандр Бєлявський, Ервант Арзуманян, Денис Роднянський. Трьох головних персонажів, що довкола них і розгортаються події, виконують Іріна Рахманова – Маша, Єкатєріна Корнєйчук – Саша, Дєніс Ясік – Рома.

Протягом 14 серій з героями, як це і належить в серіалі, трапляється безліч пригод. Але якщо спробувати викласти все почережно... Першою з’являється Маша, молода наївна дівчина-студентка, вихована в дитячому будинку. Вона закохується в юнака з родини олігархів, котрий щиро відповідає їй взаємністю. Проте на перешкоді майбутньому шлюбу стають його батьки, які влаштовують так, що дівчина потрапляє до в’язниці. В колонії Маша втрачає свої юнацькі ілюзії і набуває життєвого досвіду, до того ж, знайомиться з Сашею, яка, виходячи з в’язниці, допомагає втекти своїй новій подрузі. На волі до них приєднується Рома, відданий друг Саші, і таким чином формується колектив вірних друзів, що він протягом усіх наступних серій мститься кривдникам, розправляється з негідниками-олігархами та їхніми спільниками – не забуваючи й про власну вигоду. У фіналі троє грошовитих і багатих на ворогів друзів тікають до Росії, щоб розпочати там нове життя.


Альона Дем’яненко.Це фільм про завтрашній день, який ось-ось настане. Про те, що наше завтра залежить від того, як ми живемо сьогодні. А як ми живемо сьогодні, багато в чому залежить від нас самих. Про те, що в житті існують справжня дружба, справжня любов, мораль, незважаючи на те, що дуже часто доводиться стикатися з підлістю, зрадою, жорстокістю, несправедливістю. І вибирати, як реаґувати на це, людина завжди повинна сама, вона здатна сама впливати на дійсність. На підлість відповідати підлістю означає самому ставати негідником, на зраду відповідати зрадою означає самому ставати зрадником. Це фільм про свободу: людина повинна стати вільною, щоб бути щасливою, бо свобода – головна цінність.


Наталя Конончук. Як моральні критерії, про котрі ви розповідаєте, узгоджуються з тим, що вашими героями керує жадоба помсти?


Альона Дем’яненко. В мистецтві є аналогії. Наприклад, “Невловимі месники”, “Граф Монте-Крісто”... Наші герої борються з нечесністю, але вони надзвичайно винахідливі, тому жанр цього фільму – пригодницький. Герої позитивні, в них є дуже серйозні моральні критерії, вони нікого не вбивають, нікого не карають несправедливо. Насправді це дуже веселе кіно, що не заважає йому бути моральним. І воно сучасне, бо загалом ідеться про зіткнення старих і нових ідеалів, про те, що коли раніше наше суспільство існувало за законами, які кожному нав’язувалися з дитинства, тобто прищеплювалися ззовні, то тепер критеріями вибору людини є її внутрішні переконання. З персонажами-суперниками теж не все так просто. В нас не комедія масок, нема героїв, які протягом 14 серій, від початку до кінця фільму, не змінюються. І здебільшого, моральний вибір змушений зробити кожен.


Як вам працюється в новому жанрі – серіальному?


Ми не знімаємо телевізійний серіал, ми знімаємо 14-серійний телевізійний фільм. Це абсолютно не те саме, що серіал. Ми ставимося до роботи так, як би ми робили повнометражне кіно. Що мене дуже зворушило – коли ми зафільмували вже більше половини серіалу й розмовляли з оператором Сергієм Борденюком, він сказав: “Знаєш, ми зняли вже два з половиною художніх фільми. Шкода, що все це закінчиться”. Ми всі дуже хочемо знімати, дуже хочемо працювати. Добре те, що серіал дає можливість знімати довго, знімати багато. Тому що в повнометражному кіні все ж таки неймовірно короткий фільмувальний період. Виходить, що ти дуже довго готуєшся, дуже довго чекаєш, потім дуже довго шукаєш гроші, потім дуже довго тобі їх не дають, а потім все це – раз – і кінець. Тут ми весь час у процесі, ми робимо те, що нестямно любимо. Тільки от дуже швидко летить час.


Ваш другий за рахунком повнометражний фільм “Дві Юлії” був зроблений іще 1998 року. Можна сказати, що до роботи над серіалом “Завтра буде завтра” була творча павза?


Ні, в мене не було творчої павзи, оскільки я продюсувала фільми – “Всім привіт” Дмитра Томашпольського, потім ми запустили ще один проект, який називався “У наступний вівторок, або Всім спасибі” – теж із Томашпольським, ігрова повнометражна картина. Провели величезний підготовчий період, але не почали знімати цієї стрічки, бо Міністерство культури і мистецтв України не виконало взяті на себе зобов’язання. Після цього нас запросили до Москви. Зараз Діма Томашпольський закінчив перезапис 6-серійного авторського серіалу “Лебедине озеро”, де він і сценарист, і режисер – це перший такий досвід у серіальному русі. Я за цей час написала два сценарії – один для телебачення, 4-серійний, і один сценарій повнометражного фільму. Тому павзи в мене не було. Досить багато часу я витратила на спроби щось змінити в кінематографічній ситуації в Україні, до того, як ми поїхали до Москви і, в принципі, вирішили, що працюватимемо в Росії, бо там нам пропонують роботу, там ми відчуваємо себе потрібними. В Україні ж зараз треба доводити незрозуміло що і незрозуміло кому. І надалі, чесно кажучи, ніяких оптимістичних прогнозів у мене з цього приводу немає. Я не відчуваю себе в павзі, а те, що в нас павза в процесі кінематографічному, то так само, як і герої серіалу, над яким ми тепер працюємо, вважаю, що людина не потрапляє до ситуації, а сама створює її.

Відразу після завершення роботи над серіалом “Завтра буде завтра” Олена Дем’яненко планує розпочати зйомки повнометражного фільму за власним сценарієм “Серце матері”. Вже в Москві.



Зйомки

Архів


Новости кино ukrfilm.com