2007 весна (33) – Спеціяльне польське кіночисло

Як упізнати новий польський фільм? Перший польський (пост)вестерн. Документальна Польща.  Критичний реалізм Славоміра Фабіцького. Піти на польський фільм так само природно, як і на американський. «Польська школа» – Олєґ Ковалов. Вадим Скуратівський – «Кінематографічна нація». Володимир Артюх – «(Пост)аванґардні стратегії лодзинської «Майстерні кіноформи», 1970 – 1977. «Автобіографія» Кшиштофа Кесльовського. Януш Ґловацький, Марек Півовський, сценарій картини «Рейс». Дмитро Білий – «Польський історичний блокбастер». Творчість Анджея Жулавського. Валер’ян Боровчик – всередині чи обіч національного міту? Моторошне в Романа Полянського. «Буття визначає свідомість» – Єжи Гофман про свій документальний фільм «Україна». Кіносвідчення – Томек Баґінський, Матеуш Вернер, Юліуш Махульський, Марцель Лозінський, Тадеуш Соболевський. 

Польські політики Ярослав і Лєх Качинські у фільмі «Про двох, що вкрали місяць».

KINO-KOЛО

Часопис, що виходив із такою назвою 1997 – 2008 років