Національний кінопортал KINOKOLO.UA

Фотобанк

"Вічне світло незаплямованого розуму"

Rambler's Top100

Енциклопедія

"Богдан Ступка, актор"

Народився - с. Куликів, Львівська обл. 1961 - Закінчив студію при Львівському театрі.

Крамниця



Кіноклуби

Статті


Новини

30.06.2006 17:03

Вийшло з друку літнє (30) KINO-KOЛО

KINO-КОЛО 30Сьогодні, 30 червня, на 156 сторінках вийшло з друку літнє (30) число часопису KINO-KOЛО. Наголошуємо, що його (як і більшість попередніх чисел журналу, а також низку книжок про кіно) можна придбати, замовивши в нашій інтернет-крамниці, яка віднедавна почала діяти на порталі. Наразі ж пропонуємо ознайомитися з короткими резюме більшости матеріалів літнього KINO-KOЛА...

ФЕСТИВАЛЬНЕ КОЛО

Сергій Тримбач. „Пір’їна піднебесна”. Стаття про національний конкурс ІІ Українського міжнародного фестивалю документального кіна „Контакт”.

Леонід Череватенко. „Сотворення світу”. Рецензія на документальний фільм українського режисера Мурата Мамедова „Адам і Єва” .

Переможці „Контакту”. Список преможців фестивалю „Контакт”.

Стефан Рак. „Кінематографічна подорож”. Рецензія на документальний фільм українського режисера Ігора Стрембіцького „Подорожні”, володаря „Золотої пальми” Каннського фестивалю (2005).

Гергій Черков. „Миттєвістю завоювати вічність...” Ретроспектива „Довкола Дзиґи Вертова” на фестивалі „Контакт”.

Сергій Васильєв-молодший. „Знаменники життя”. Стаття про міжнародний конкурс фестивалю „Контакт”.

Олексій Радинський. „Очима людини з кіноапаратом”. Рецензія на російський документальний монтажний фільм „Блокада” українця Сергія Лозниці.

Сергій Васильєв-молодший. „Риторичні запитання”. Ретроспектива „Сенс життя – сенс мистецтва” на фестивалі ”Контакт”.

Анна Пащенко. «Кінолітопис», або Сєрґєй Мірошниченко та його „закарбований час”. Стаття про V Київський міжнародний фестиваль документальних фільмів „Кінолітопис”.

Анна Пащенко. „Стан неспокою триває”. Сучасна польська документалістика.

Юрій Шевчук. „Трайбека”, NY”. Стаття про V МКФ „Трайбека” (Нью-Йорк).

КОЛО: ЕКРАННИЙ ДОКУМЕНТ

„Серце Чорнобиля”. Розмову з американською режисеркою Меріенн де Лео, авторкою фільму „Серце Чорнобиля” веде Ірина Зайцева.

„Чорнобильська молитва”. Розмову з українським режисером Ролланом Сергієнком, автором низки документальних фільмів про чорнобильську катастрофу (1986), веде Олексій-Нестор Науменко.

„По кому подзвін?”. Розмову з російським кінооператором Константіном Дурновим, який фільмував наслідки чорнобильської катастрофи, веде Олексій-Нестор Науменко.

Сергій Васильєв-молодший. „Незавершені життя”. Рецензія на фільм шведського режисера Ґуннара Берґдала „Людмила й Анатолій”, що торкається чорнобильської катастрофи.

„У саму глибину серця...”. Розмову з режисером Ґуннаром Берґдалом ведуть Геннадій Кофман та Алік Шпилюк.

Георгій Шкляревський. „Навколо „Мі-кро-фона!”. Український кінорежисер розповідає історію створення фільму „Мі-кро-фон!”, у якому йдеться про наслідки чорнобильської катастрофи.

КОЛО: МОТИВИ

Сергій Тримбач. „Сміття реальности, диво життя”. Ризький симпозіум європейського документального кіна (2005).

Юрій Шевчук. „Труднощі перекладу” як вияв української культурної вторинности”. Про проблеми адекватного передання українською мовою іншомовних власних назв.

Ігор Грабович. „Зіткнення цивілізацій: ремікс”. Мотиви помсти в сучасному американському кінематографі.

Ігор Грабович. „Брати і сестри”. Мотиви свободи й рівности в сучасному американському кінематографі.

Ігор Грабович. „Уперше”. Стаття про український фільм ”Штольня” режисера Любомира Кобильчука.

Олег Сидор-Гібелинда. „Страх у домі”. Мотиви страху й жаху в сучасному американському кінематографі.

Дмитро Десятерик. „Страус”. Розділ із майбутньої книжки „Кіно після Освєнціма”, присвячений фільмові Луїса Бунюеля „Привид свободи”.

Світлана Матвієнко. „Території вільного доступу”. Критичний огляд проблеми копірайту.

„Креґ Болдвін: „Монна Ліза – повсюди!”. Розмову з американським фільмарем Креґом Болдвіном про проблему копірайту й про експериментальне кіно веде Хорхе Лоренцо Флорес.

Ігор Грабович. „Свині, які псують свято”. Мотиви вбивства в сучасному американському кінематографі.

КОЛО ПРОЕКТІВ

Ірина Зайцева. „Подорож Лева”. Про зйомки в Україні документального фільму австрійського режисера Ґеорґа Міша „Подорож Лева. Мохаммад Асад”.

„Ще одна історія, про любов...”. Розмову з продюсером Олегом Коханом про групу компаній Sota Cinema Group та про фільмування стрічки українського режисера Кіри Муратової „Ще дві історії” веде Аксінья Куріна.

ІНДУСТРІАЛЬНЕ КОЛО

„Укркіноштольня”. Розмову з продюсером Денисом Івановим про роботу над незалежним українським фільмом „Штольня” веде Аксінья Куріна.

„Українська кінокомісія”. Розмову про заснування „Української кінокомісії” з продюсерами Робертом Кромбі („Ялта-фільм”) і Сергієм Галетієм («Фільм Плюс Продакшн») веде Аксінья Куріна.

КОЛО ІМЕН

Сергій Саржевський. „Ускладнене щастя. Смертні душі із зібрання Майка Лі”. Стаття про творчість британського режисера Майка Лі.

„Майк Лі та актори: експеримент на півроку”. Виклад майстер-класу режисера Майка Лі на Кампусі талантів Берлінського МКФ 2004 року підготувала друку Богдана Смирнова.

Світлана Матвієнко. „Кіт Сенборн у задзеркаллі”. Про американського кіноекспериментатора Кіта Сенборна.

„Кіт Сенборн: „... ти мусиш там бути, аби спокуситися ними”. Електронне листування Світлани Матвієнко з Кітом Сенборном з приводу його творчости.

„Миколайчукове коло”. Розмову з режисером Михайлом Іллєнком про його співпрацю з видатним українським актором і режисером Іваном Миколайчуком веде Олексій-Нестор Науменко.

„Роллан Сергієнко про Миколайчука”. Розмову з режисером Ролланом Сергієнком про його співпрацю з Іваном Миколайчуком веде Олексій-Нестор Науменко.

Вадим Скуратівський. „Напрям – Ейзенштейн”. Статтю присвячено деяким аспектам біографії видатного російського кінорежисера Сєрґєя Ейзенштейна.

КОЛО: РОБІТНЯ

„Самоідентифікація”. Розмову з одним з найуспішніх російських кінопродюсерів Сєрґєєм Сєльяновим веде Аксінья Куріна.

„Арт-гауз без кордонів”. Розмову з російським кінодистриб’ютором Семом Клєбановим веде Аксінья Куріна.

КОЛО НАВЧАННЯ

Аксінья Куріна. „Історія про те, як...”. Щоденник сценарного курсу „Школи Голлівуду” в Києві.

„У Голлівуді „ніхто нічого не знає”. Розмову з викладачем сценарної майстерности „Школи Голлівуду” Річардом Креволіним веде Аксінья Куріна.

АРХІВНЕ КОЛО

Леонід Череватенко. „Ковток історії”. Досі непублікована – написана 1971 року –рецензія на фільм українського режисера Леоніда Осики „Захар Беркут”.

Леонід Череватенко. „Необхідні пояснення”. Авторські пояснення з приводу оприлюднення архівної статті „Ковток історії”.

ІСТОРИЧНЕ КОЛО

Олександр Безручко. „Режисерська лабораторія Олександра Довженка. Створення”. Перша частина історичної розвідки про Режисерську лабораторію Олександра Довженка на Київській кінофабриці (1935 – 1938).

КОЛО КНИЖОК

Марина Гримич. „Естетика української апокрифічної культури”. Розділ з майбутньої книжки „Кіноромани: українські письменники про улюблені фільми”, присвячений картині режисера Івана Миколайчука „Вавилон ХХ” (1979).

УКРАЇНСЬКИЙ КІНОЧАС

Хроніка українських кіноподій березня-червня 2006 року.




RSS

Новини

Архів


Новости кино ukrfilm.com